هتل های ۵ ستاره مشهد

مشهد دومین شهر وسیع و قطب اصلی گردشگری کشورمان بشمار می‌رود؛ وجود بارگاه طلایی هشتمین امام در مشهد باعث شده مشهد به‌عنوان پایتخت معنوی ایران، هرساله میزبان قابل‌توجهی زائر، گردشگر و توریست باشد. یکی از مهم‌تر چالش‌هایی که مسافران در سفر به مشهد با آن مواجه هستند، انتخاب اقامتگاه مناسب است چراکه در هر گوشه‌کنار مشهد که نگاه بیندازید هتل‌های متنوعی خواهید؛ اما اگر به دنبال اقامتی لاکچری و فراموش‌نشدنی هستید، هتل های ۵ ستاره مشهد بهترین گزینه برایتان خواهد بود. بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد کدامند؟ وقتی حرف از هتل های لوکس مشهد است، اغلب افراد به یاد هتل بین المللی قصر مشهد می‌افتند چراکه این هتل از مشهورترین هتل های مشهد است؛ اما در ادامه می‌خواهیم دیگر هتل های ۵ ستاره مشهد را معرفی کنیم.

 

هتل درویشی، مجلل‌ترین هتل مشهد

هتل درویشی را می‌توان به‌عنوان خاص‌ترین هتل‌های مشهد معرفی کرد؛ در نگاه اول به نمای مجلل هتل متوجه خواهید شد این هتل قرار است یک اقامت تمام‌عیار برایتان رقم بزند.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هتل درویشی مشهد، واحدهای اقامتی متنوع همچون اتاق ماه‌عسل، دوبلکس ایران باستان، دوبلکس ایران اسلامی، دوبلکس مصر، دوبلکس چین، پنت هاوس و… می‌باشد که دکوراسیون شیک و فوق‌العاده زیبا اتاق شما را به وجد می‌آورد.

امکانات و خدمات هتل درویشی

اگر بخواهیم امکانات و خدمات هتل درویشی را در یک جمله توصیف کنیم، هتل درویشی، هر آنچه مسافران برای اقامت رؤیایی نیاز داشته باشند، برای مسافران فراهم کرده است. از بهترین امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس، سالن همایش، خدمات اسپا، حمام سنتی، استخر سرپوشیده و… اشاره کرد.

آدرس هتل: خیابان امام رضا، بین امام رضای ۲۴ و ۲۶

 

 

 

 

 

 

هتل مدینه الرضا، نزدیک‌ترین هتل به حرم

یکی دیگر از بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد، هتل مدینه الرضا می‌باشد؛ این هتل در سال ۱۳۹۲ در ۱۸ طبقه و ۲۸۸ واحد اقامتی لوکس و مجهز فعالیت خود را آغاز نمود. یکی بهترین ویژگی‌های هتل مدینه الرضا فاصله کوتاه هتل با حرم است؛ همین مسافت اندک به حرم باعث شده بسیاری از زائران هتل مدینه الرضا را برای اقامت انتخاب کنند تا بتوانند در هر ساعت از شبانه‌روز به زیارت بروند.

امکانات و خدمات هتل مدینه الرضا

همان‌طور که می‌دانید، هتل مدینه الرضا ازجمله هتل های ۵ ستاره مشهد است پس انتظار بالایی از این هتل می‌رود. از بهترین امکانات و خدمات رفاهی هتل مدینه الرضا، می‌توان مواردی را همچون پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، آسانسور، سالن همایش، استخر، حمام سنتی، استخر و… نام برد.

آدرس هتل: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

 

هتل قصر طلایی، از بهترین هتل های مشهد

هتل قصر طلایی، نه‌تنها یکی از بهترین هتل های مشهد است بلکه به‌عنوان لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل در خاورمیانه شناخته می‌شود. بی‌شک نام قصر طلایی برازنده این هتل است چراکه معماری بی‌نظیر آن و اتاق‌های مجلل، همچون قصر می‌ماند. اگر می‌خواهید اقامت لاکچری را در مشهد تجربه کنید هتل قصر طلایی مشهد بهترین گزینه برایتان خواهد بود.

هتل بین‌المللی قصر طلایی از هتل های گران‌قیمت مشهد بشمار می‌رود، با توجه به خدمات و امکانات فوق‌العاده هتل، هزینه گران دور از انتظار نیست.

امکانات و خدمات هتل قصر طلایی مشهد

مسافرانی که هتل ۵ ستاره قصر طلایی را برای اقامت انتخاب می‌کنند خیالشان از امکانات و خدمات رفاهی هتل راحت باشد زیرا این هتل هر آنچه فکرش را کنید برای اقامت فراموش‌نشدنی فراهم کرده است.

رستوران، کافی‌شاپ، سالن سمینار با پیشرفته‌ترین تجهیزات صوتی و تصویری، سالن آمفی‌تئاتر، فضای بازی برای کودکان، سالن بازی‌های کامپیوتری، سالن بیلیارد، مجموعه آبی، حمام سنتی، سالن بدن‌سازی، کتابخانه، خشک‌شویی، سالن زیبایی تنها بخشی از امکانات رفاهی و تفریحی این هتل می‌باشد.

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

 

هتل سی نور، از محبوب‌ترین هتل های ۵ ستاره مشهد

هتل سی نور مشهد یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها میان گردشگران است که به دلیل امکانات و خدمات رفاهی کامل، رضایت مسافران را جلب کرده است. این هتل در سال ۱۳۹۳ در ۲۲ طبقه و ۲۸۶ واحد اقامتی گوناگون فعالیت خود را آغاز نمود. بااینکه این هتل با حرم فاصله دارد اما برخی از واحدهای این هتل دید کاملی به حرم دارند.

هتل سی نور در خیابان ۱۷ شهریور مشهد در مجاورت بزرگ‌ترین مراکز خرید مشهد واقع‌شده است و با حرم امام رضا اندکی فاصله دارد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چراکه این هتل برای رفاه حال مسافران سرویس رایگان به حرم فراهم کرده است.

خدمات و امکانات هتل سی نور

هتل سی نور ازنظر خدمات و امکانات رفاهی از بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد بشمار می‌رود و همین امر باعث شده این هتل با استقبال بسیار خوب مسافران روبه‌رو شود. از امکانات و خدمات هتل سی نور می‌توان به رستوران سنتی، کافی‌شاپ، روف گاردن، اینترنت رایگان، استخر، غار نمک، حمام سنتی، سونا، جکوزی، ترانسفر رایگان و… اشاره کرد.

آدرس هتل: مشهد، خیابان هفده شهریور، بین هفده شهریور ۲ و ۲.۲ (نبش دانش شرقی)

 

 

 

هتل بین‌المللی کوثر ناب، هتلی در جوار امام رضا (ع)

هتل بین‌المللی کوثر یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد می‌باشد که از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نمود و در همین مدت کوتاه توانست جایگاه ویژه‌ای میان زائران ایرانی و غیر ایرانی داشته باشد. از بهترین ویژگی‌های این هتل می‌توان فاصله کم با حرم مطهر دانست، مسافرانی که هتل بین‌المللی کوثر را برای اقامت انتخاب می‌کنند، می‌توانند با کمی پیاده‌روی به حرم دسترسی داشته باشند همچنین تمام اتاق‌های هتل به گنبد طلایی حرم مشرف هستند.

 خدمات و امکانات هتل کوثر ناب

اتاق‌های شیک و مجهز، رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفر، کافی‌شاپ، پارکینگ رایگان، فضای سبز، استخر، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، سالن بیلیارد، خدمات ویژه معلولین، خدمات خانه‌داری ازجمله بهترین خدمات و امکانات هتل کوثر ناب می‌باشد.

آدرس هتل: مشهد، بلوار وحدت، بین وحدت ۷ و ۹، اواسط بلوار امیرالمؤمنین

 

هتل بین‌المللی قصر، از معروف‌ترین هتل های ۵ ستاره مشهد

هتل قصر، یکی از بهترین هتل های باسابقه در مشهد است که از سال ۱۳۵۶ در ۱۲ طبقه و ۲۲۰ واحد اقامتی گوناگون و مجهز از زائران امام رضا (ع) پذیرایی می‌کند. درست است این هتل قدمت نسبتاً زیادی برخوردار است اما در نگاه اول به هتل، متوجه خواهید شد که خبری از تجهیزات و فضای قدیمی نیست چراکه این هتل در سال ۱۳۹۶ جهت ارتقا کیفیت مورد مرمت و بازسازی قرارگرفته است.

هتل قصر در ۸۰۰ متری حرم واقع‌شده است از همین رو بسیاری از زائران این هتل را برای اقامت انتخاب می‌نمایند و مسافران می‌توانند تنها با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی خودشان را به حرم برسانند.

خدمات و امکانات هتل قصر

هتل قصر از بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد بشمار می‌رود و ازنظر خدمات و امکانات همه‌چیزتمام است. این هتل دارای رستوران با ظرفیت ۴۵۰ نفر، کافی‌شاپ، استخر، سالن ماساژ، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، خشک‌شویی، اینترنت و… می‌باشد.

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶

 

هتل پارک حیات، هتلی در طبیعت مشهد

اگر هدفتان از سفر به مشهد یک سفر زیارتی و سیاحتی است، بهتر است از مرکز شهر کمی فاصله بگیرید و در منطقه خوش آب‌وهوا طرقبه اقامت داشته باشید. هتل پارک حیات یا هتل طرقبه واقع در دامنه رشته‌کوه بینالود، یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد می‌باشد که در ۶ کیلومتری و ۲۳ کیلومتری حرم قرارگرفته است. چنانچه می‌خواهید در مکانی پر از آرامش و به‌دوراز شلوغی و ترافیک شهر اقامت داشته باشید، هتل پارک حیاط مشهد را رزرو کنید و از چشم‌انداز به کوه و دشت لذت ببرید.

خدمات و امکانات هتل پارک حیات

هتل ۵ ستاره پارک حیات بهترین و باکیفیت‌ترین امکانات رفاهی و تفریحی همچون رستوران با ظرفیت ۷۰۰ نفر، کافی‌شاپ، فروشگاه، استخر، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی، خدمات ویژه معلولین، فضای سبز، سرویس حرم، سالن ماساژ و… را برای مسافران در نظر گرفته است.

آدرس هتل: مشهد، انتهای بلوار وکیل‌آباد، کیلومتر ۵ طرقبه، امام خمینی ۱، جنب پمپ‌بنزین گلستان

 

#ایران هتل آنلاین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *