رزرو هتل اسپیناس‌پالاس تهران با تخفیف از سفربازی

 

می‌خواهید چمدان سفر به تهران را ببندید اما نمی‌دانید کدام هتل را رزرو کنید؟ یا اینکه این روزها درحال جست‌وجوی یک هتل خوب در تهران هستید؟ تعداد هتل‌های تهران زیاد است و سردرگمید؟ در هر صورت، اگر جزو این دسته از افراد هستید نگران نباشید چون قرار است در این متن با هتلی آشنا شوید که در پایان با لبخند رضایت تهران را ترک کنید.

سفربازی، مرجع ملی رزرو هتل و اقامتگاه است. یعنی شما قصد سفر به هر نقطه از ایران را که داشته باشید، می‌توانید روی سامانه سفربازی برای رزرو مکان اقامت‌تان حساب ویژه‌ای باز کنید. وب‌سایتی که امتحان خود را از بابت اعتماد مشتریان پس داده، کار کردن با آن راحت است و هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف را به بهترین قیمت و در بازه انتخابی زیاد پیش روی شما می‌گذارد.

از ماجرای سفر به پایتخت و اقامت در هتلی مناسب دور نشویم. پیشنهاد سفربازی به شما هتل اسپیناس‌پالاس تهران است. معیار شما برای انتخاب یک هتل چیست؟ پنج ستاره بودن، امکانات و خدمات رفاهی کامل، موقعیت مکانی خوب، اتاق‌ها و سوییت‌هایی زیبا و دلباز و برخورد مناسب کارکنان هتل؛ احتمالا وقتی همه این فاکتورها در کنار هم باشد، هر گردشگری نمره قبولی را به آن هتل می‌دهد.

ویژگی‌هایی که هتل پنج ستاره اسپیناس‌پالاس تهران همه را با هم دارد؛ چشم‌انداز زیبا از پنجره اتاق‌ها، موقعیت مکانی عالی، سازه عظیم و باشکوه هتل و معماری جذاب را هم به سایر مزایای ذکر شده، اضافه کنید.

هتل اسپیناس‌پالاس در شمال‌غرب تهران و منطقه سعادت‌آباد واقع شده است. بنابراین با رزرو هتل اسپیناس‌پالاس تهران شما به بزرگراه‌های مهم تهران دسترسی راحتی دارید و این یعنی سرعت و آسودگی شما برای رسیدن به مراکزی همچون نمایشگاه بین‌المللی تهران، برج میلاد، مجموعه تفریحی توچال، مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدآباد و برخی مراکز خرید معروف مثل رویال سعادت‌آباد، پالادیوم و میلاد نور.

بازه انتخابی شما برای بررسی اتاق‌ها و سوییت‌های هتل اسپیناس‌پالاس نیز متنوع است. پیش از معرفی تعدادی از آن‌ها بهتر است بدانید که اصطلاح CF در هتل اسپیناس‌پالاس تهران به این معنا است که اتاق موردنظر شما در ۹ طبقه اول برج قرار دارد. اتاق‌های PF بین طبقات ۹ تا ۱۶ و اتاق‌های EF بین طبقات ۱۶ تا ۲۰ هستند که این موقعیت‌ها، علاوه‌بر تغییر چشم‌انداز شما از پنجره اتاق‌تان، در قیمت اتاق انتخابی نیز تاثیرگذار است.

مزیت دیگر رزرو هتل اسپیناس‌پالاس از سامانه سفربازی این است که تخفیف‌های موجود بر روی واحدهای اقامتی این هتل اعمال می‌شود.

اولین اتاق، برای افرادی است که تنهایی به تهران سفر می‌کنند. اسم این واحد از هتل ۵ ستاره اسپیناس‌پالاس، اتاق سینگل (PF) است. هزینه این اتاق با احتساب تخفیف ۲۵ درصدی در سایت سفربازی، برای یک شب سه میلیون و ۹۷۵ هزار تومان است. یک عدد تخت یک‌نفره در این اتاق است و امکان اضافه شدن تخت اضافه وجود ندارد.

اتاق دو تخته توئین استاندارد (EF) گزینه دیگری است که مناسب اقامت دو نفر با امکان افزودن تخت اضافه است. صبحانه نیز به شما ارایه می‌شود. در این اتاق ۲ عدد تخت یک نفره وجود دارد. به ازای یک شب اقامت در این واحد از هتل اسپیناس‌پالاس تهران با اعمال تخفیف ۲۵ درصدی باید چهار میلیون و ۴۲۵ هزار تومان پرداخت کنید.

اگر به دنبال اتاق دو نفره هستید در هتل اسپیناس‌پالاس انتخاب دیگری هم دارید. می‌توانید به اتاق دو تخته دابل استاندارد (EF) ویو رو به شهر را رزرو کنید که در آن یک تخت دو نفره گنجانده شده و امکانات خوبی هم دارد. تخت اضافه و صبحانه نیز به شما تعلق می‌گیرد. مبلغ قابل پرداخت برای رزرو این واحد چهار میلیون و ۷۲۵ هزار تومان است که تخفیف ۲۵ درصدی هم در آن حساب شده است.

اما خبر خوش برای گردشگرانی که دل‌شان می‌خواهد همچون یک رییس‌جمهور اقامت متفاوتی را در هتل تجربه کنند، اینکه در هتل اسپیناس‌پالاس تهران واحدی وجود دارد به نام «سوئیت ریاست‌جمهوری دو تخته دابل (EF)». در این سوییت دو نفر می‌توانند اقامت کنند البته جا برای یک نفر اضافه هم وجود دارد. در رستوران هتل اسپیناس‌پالاس تهران نیز صبحانه رایگان به شما ارایه می‌شود.

در این سوییت یک تخت دو نفره وجود دارد و چشم‌انداز شما از پنجره‌ها فوق‌العاده زیباست. قیمت سوئیت ریاست‌جمهوری دو تخته دابل (EF) هتل اسپیناس‌پالاس تهران به ازای هر شب اقامت ۲۱ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان با احتساب ۱۵ درصد تخفیف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *